Jumaat, 22 November 2013

BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Insane


Assalamualaikum ! lalalalalala hahahaha ! Dah dua kali aku update hari ni ! Sebenarnya aku tak dak point nak tulis apa.. Aku tengah mengalami kebosanan tahap BIAWAK..hahaha tak habis2 dengan biawak ! Aku sukalah kisah biawak tuu..Aku tak pernah dengar mitos atau kisah lagenda nenek moyang ada kisah biawak..kahkah kaakah

Hari ni aku nak buat apa? Nak kerja aku tak boleh..Yaalaaa yaalaa aku pun tiap2 minggu ada appoiment dengan doktor, ada hati nak kerja..Podaaaa..haha Lagi pun dapat tentangan dari keluarga..hohohohoo macam drama..Hidup aku ni ala2 drama..Cuma aku ni pelik sikit..kikiki..alaa sikit jaaa...Bukannya pelik sampai ada satu mata, tiga hidung dan dua mulut -,-

Aku rasa dah 4 buah buku novel sejarah Islam aku khatam ! Arghhh bosan ya habibi..Nak ronda? Takmaulah.. aku kena jaga kesihatan aku ! Doktor kata penyakit aku makin baik ! Haa ! So kenelah jaga elok2 ..Kalau naik motor kene angin sejuk, kang sakit lagi..Tapi..Tapi..Tapi.. Bro, bosan bro..Gua ni mana ada kawan sangat..Kawan2 semua pi bercuti dan kenduri..So aku sorang2 je..Aku sms haram nak balas..wikikiki

Aku pun mana ada adik beradik ramai..yang ada sorang budak ngada tu haaa..Hahaha dia pun selalu buat hal sendiri.. Tengok TV jaa...Hoi2 ! Aku mana suka suki tengok TV yaa'ala lelele..Aku sunyi faham dak ! Dahlah tak dapat pi sekolah..Kalau tak sekurang kurangnya aku boleh sembang2 dengan member..Ni cuti ni? Ayoyooyoyoyoyo..Nak tengok macam mana aku  menggila dengan member2 haa tekan link yang aku share kat post sebelum ni ^^

Aku tengah tunggu abang Daniel dengan kaka Azreen habis spm..nanti boleh bawak aku jalan2 macam taon lepas ! aku ingat lagi, aku, depa, abang ejad(driver) kekeke =P dan sepupu sepapat aku yang lain hang sama2..Abang ejad dah ada lesen, so kitaorang un ronda rondi ler..wee~ Tapi aku harap itu bukan angan2 untuk taon ni ! Wei..plisss dahlah aku dapat perintah mahkamah kene menjauhi suami buat masa beberapa hari sementara tunggu tempoh edah habes...eh..eh..eh..hihihihhihihih..Sejak bilaaaa aku ni dah kawin, maggi pun mak ayah belikan lagi..hehehehehe.. Tapi !Sunyi taw dak ! Selalunya dia yang meneman =)

Yalalalalala..Bosannnnn nak matii huuuuuaaaa..Dahlah aku tak bole contact al Baihaqy, sepupu yang rapat2 semua tengah spm..kawan2 pergi holiday...Haiyaaa tarak taw nak buat apa boleh mati kutu maaa...Nak kerja tak boleh, nak pergi sekolah pondok un tarak jadi mehh..Aku ni mana boleh rasa bosan...Mulalah nak melayan perasaan..Tak maulah..Kalau melayan perasaan aku mesti nangis..Aku tak suka nangeh..

Game pun aku dah khatam..Tala toink...Ceramah ustaz kazim semua aku dah khatam tengok, buku novel kat rumah aku semua dah habes baca..Apa lagi aku nak buat ???????? Huaaaaa manyak susah lorh..aaaaaaa Bai cepatlah dapat workout semula kat lake, dan aku pelik apa kaitan tak dapat workout dengan aku?aikkkkk Anyway !..Tak kesian ke aku kene tinggal sorang2..Rasa macam nak demam taw dak..Bukan nak demam tapi dah demam punnnn =( *muka cebikk ..Dulu pun, masa minggu pertama aku tak contact dia pun psl nak pmr  pun dia kata dia nak demam apatah lagi aku wahai intan payung mata sepet =P ! 

Petang ni konklusinya aku nak ronda jugalah..Takpelah..InsyAllah tak effect kesihatan aku..Aku nak pegi ronda tekah..Duduk santai2 tengok layang2..Xdelah bosan sangat =) Tapi aku kena make sure yang aku dah siap masak and kemas rumah semua..Nanti xdelah ma menggunakan alasan yang aku ni pemalas pasaitu aku bosan..Aku tak pemalas okay ! Aku rajin..*wink2*

sehwgfcbquoszmqsghbawfvqsafgvbwaNLX Quilcb hgdasjkghilc xnwuinaiuwguifnilegilsruegvs;eoifncasilechn;qecbn;qcuileiuecfybcyqowbcfqtbfqa8tfe ... HAhahahahhahahahahahaha seee aku dah terasa bosan yang amat ! Better off now ..Nanti tak pasal2 lingkup keyboard aku..tatatatatatata..Assalamualaikum !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan