Jumaat, 15 November 2013

MORNING GLORY

MIMPI


Assalamualaikum ^^  "Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-II yang paling tinggi darjatnya jika kamu benar-II orang beriman.( Ali Imran: 13) ..Aku buka coretan dengan kalam Allah swt yang agung.. Hee~ Hari ni first day cuti ya ukhti ! Aku teramat bosan..Aku ingat petang ni nak pergi rumah Tok pokok assam..Dah lama tak ziarah :) Lagipun sambil2 tuu boleh lepaskan rindu jenguk-II rumah sumber inspirasi..Hehehe *gelak mengadooooo.. Tengok rumah je unn..Tapi seyez,tengok rumah pun jadilah kowt..Tapi dpt jumpa empunya tuan badan yang tampan lagi tinggi gagah perkasa lagilah bonus ! Haha *muka merah*





Hari ni aku nak cerita tentang mimpi aku semalam..Hekeleh mimpi je pun tu pun nak kecoh? Ya mualim wa mualimah ! Mimpi tu menarik bagi ana, sebab tuu ana nak share ya ukhti ! Tapi macam biasa aku mimpi kumbang yang bertakhta di hati bunga akulah..hehe..TAK HABIS-II Biarlah ! Sukahati akulah, ni blog aku ! werkkk :P

Mimpi dia macam ni..LMS buat karnival sukan...Aku pun pergilah join satu team ni..Aku pun tak pasti main apakah sebab team di bercampur lelaki dan perempuan..Pelik Bin Was Was..Tapi aku join je..Desperate sijil Koko*dalam mimpi tu ok! Tiba-II ahli budak lelaki pun datang join team tuu dan ditakdirkan oleh yang Maha Pencipta Bai pun join team tu..Ya Allah, jantung ana berdegup kencang macam nak terpelanting jaa bila tahu dia pun ada*Hiperbola tahap biawak..hahaha

Aku pun usha dia dari jauh..Dia tuu aku usha dia perasan, Tapi dia macam buat tataw..Aku pun hairan..Isy ! Tapi takpe aku pun biarlah je die sebab aku nak fokus cikgu agih jersey..Keesokkan harinya, aku pegi lagi karnival tuu..Katanya ada latihan untuk team..So aku pun pergilah..Macam biasa buah hati pun ada, lagilah semangat wajar nak pergi ! Hiewhiewhiew Kali ni aku cuba lebih berani dan muka tembok ! Aku datang dekat dengan Bai,duduk sebelah dia *macam posisi aku dudk sebelah dia kat padang masa hari sukan sekolah DB 

Dia still buat tak tahu ! YA Allah geram,sakit hati semua ada..Haha aku pun sembang-II dengan dia..Menganjing dia semua-II haha..Tapi macam biasa dia tak bagi respon, dia cuma usha-II macam tuu je..Aku pelik, aikk kenapa dengan dia..Tak suka ke aku kat sini *Garu kepala..Ahhhh aku takkan putus asa..Sejak kejadian tuu aku ikut je dia kat karnival sukan tuu..Macam-II gaya dan perkataan aku buat nak tarik perhatian dia supaya berminat nak sembang dengan aku! 






Tapi seperti biasa, no responddddd..Arghh tensyen ! Semua orang dok mengata aku..Depa kata aku menggedik..Yelah aku ni macam perigi cari timba..Selalunya lelaki yang buat macam aku buat..Ni terbalik kowt...Arghh tapi aku tak kesah..Yang penting aku nak jugak-II sembang dengan dia..Frust kowt..Huaaa..Aku ikut je dia..Dia sembang dengan kawan dia,aku pun join..Hahaha..Tapi yang aku pelik, dia tak marah un aku ikut dia dan jalan sebelah dia..Tapi dia memang buat tak tahu kat aku..Pelik ! Dia sedar ke tak aku kat sebelah dia and buat macamtuu ! MImpi ni memang pelik..Tapi orang lain perasan aku ! :0

Aku pun merajuk..buat muka itik..Entah pasaipa bole buat muncungkan mulut plak padahal aku bukan spesies tuu..Wakakaka..Lepastuu aku pun jlan sorang-II balik dengan perasaan yang hambar..Tiba-II ada orang panggil nama aku dari belakang..Bila aku pandang belakang, Ya Allah, Bai berdiri dekat kt belakang aku..Kat tangan dia ada teddy bear and nugget..Lepastu dia bagi kat aku benda2 tuu and dia kata itu suprise ! Dia saja buat macamtuu, xlayan semua sbb hari ni birthday aku ! huaaa macam nak nangis je rasa..Macam cerita dear yayah plak..Haha memang pun ! 





Masa aku ambil teddy dengan nugget tuu, air mataku bercucuran..Terharu kowt..Semua orang pandang kitaorang masatu..Semua pakat dok senyum-II ..*Malu* Terasa wow..Selalunya aku baca dalam novel je peristiwa macam ni..Tak sangka terjadi kat aku..Aku pun amik barang-II tuu aku pun lari,sebelum tuu aku cakaplah terima kasih,tapi aku tunduk..Aku tak pandang muka dia pasal malu! Aku lari sekuat hati..And tiba-II ada inbox, "Love you my SENGET!" Arghh kurang garam btoi ! Haha sempat lagi nak usik tuu..Tapi serious, sebijik macam novel Dear yayah, Hazman kata kat Jihan :You are my IDIOT! ..Aku pulak My senget? Hahaha..Tapi Beza die, aku dok luar, Hazman dengan Jihan budak form 4 MRSM..!

And tiba-II aku terjaga and sedar ruparnya semua mimpi ! Huaaaa..Tapi aku gembira ! Gembira sangat mimpi macamtuu...Terasa real..Fuhh..Haha and aku terus mai sini and cerita kat korang pengalaman mimpi aku ni..Macam novel kan? Hee~ Tu je..Ana nak bersiap buat sarapan untuk Family ! OK..Jazakallahu khairan khatira sebab membaca ! Assalamualaikum :* Love you <3

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan