Sabtu, 16 November 2013

Farah

Senyuman






Assalamualaikum ! This is real me ! =) Aku syukur dengan anugerah yang tuhan berikan kepada aku.. InsyaAllah, aku berjanji ! Senyuman itulah yang akanku ukirkan setiap masa walauapapun situasi..Walau aku melalui liku-II hidup yang pernuh dengan ombak berduri, walau aku gembira menikmati kebahagiaan ..Apapun jelah..Fake smile is better than crying =) 

Nampak terserlah mata aku tak cukup tidur, aku ingat lagi masa ni aku tak tidur langsung malam haritu..Aku bahagia dapat mendengar suara buah hati yang tercinta..Hehehe..Terasa kalau boleh, macam takmau je letak fon, rasa sayang sangat nak letak even aku sebenarnya dah tak ada idea nak cakap apa...Bahagia sangat, banyak kata-II semangat yang dia bagi dekat aku, dia buat lawak..Ya Allah..Aku senyum ja sepanjang malam tuu..Tiada senyuman yang lebih ikhlas dan lama dari senyuman apabila aku dapat berjumpa,dengan mendengar suara dia..

Cakap pasal senyuman ikhlas  terukir bila dapat jumpa dia, aku sememangnya teringin nak berjumpa dengan dia..Bagi senyuman tu kat dia pasal selama ni aku hanya bagi kesedihan dan kesakitan yang aku alami saja kat dia..Ya Allah, kau bukakkanlah hati dia supaya buat ujian berkomputer cepat-II Ya Allah..Lepastu kau bukakanlah hati dia nak berjumpa dengan aku..Aku kalau jumpa kat Mcd, Taiping pun kira okay sangat..Aku hanya nak berborak borak dengan dia macam pertama sekali aku bersua muka dengan dia tuu je..

Tapi aku nak berborak dengan dia je kat McD tuu..Kalau kawan dia nak ikut pun aku tak kesah tapi biar duduk kat meja atau area lain..Aku kalau boleh aku sendiri yang belanja dia makan ! aku ingat lagi,bersalah gila aku buat tataw je waktu pertama aku jumpa dia bila dia kata kat kawan dia yang dia takdak duit dah nak makan kat luar..Even sebenarnya aku ada duit lagi tu..Ish-II teruk betui aku ni..Ya Allah, aku orang paling bahagia dalam muka bumi ni kalau dapat jumpa dia sekali lagi macamtuu ! XD

Ya Allah, kau percepatkanlah perjumpaan kami Ya Allah..Aku betul-II memberi sepenuh harapan XD Sesungguhnya Ya Allah aku teramat bahagia ! Bayangkan pun dah cukup bahagia ! Hilang segala beban di bahu yang aku pikul selama ni ! XD 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan