Jumaat, 15 November 2013

JELESSSS T.T

Nak Jugak !


Assalamualaikum korang ! Hihihi..Hari ni rasa2nya dah brapa kali entah aku update blog ! Aku sukalah luahkan kat sini ! hehe tenang hati..Tadi aku msj buah hati..isy ! tak balas pulak dia tuu T.T Takpelah dia sibuk agaknya ! Wee ~ XD






Haha see? Betul fakta tuu! aku bila aku jelez, aku memang selidik sampai ke lubang cacing..Hihihi tapi fakta itu tiada kaitan dengan apa yang aku nak cerita..ZzzZZz wakakaka ! 

Sejak habis PMR ni macam-II program dianjurkan oleh pihak BNK..Best sangat ! Seriously aku cakap...Hehe so apa kaitannya dengan jeles? Heh macam ni, aku selalu nampak kawan-II aku tangkap gambar dengan buah hati diorang sepanjang program dijalankan !,sweet sangat, aku jelez >< aku pun nak jugak macamtu! Huaaaa T.T







Ken selalu dengan Syida..Aku dok perhati jaa, kemana mana Syida pergi, Ken mesti ikut..Caringnya Ken..Masa Syida kene marah dengan cikgu pun, tampak jelas di wajah Ken yang dia risau sangat kat syida..Sweetnya :') bestlah kalau aku jadi Syida..Ada buah hati caring macamtuu .. Diorang selalu sembang-II, spend time..eiii jeles..nak jugak macamtuu dengan Bai!! Huhuhuhuhuhuhuh

Next, Ainu dengan Paku..OMG depa memang sweet..diorang mmg couple yang comel sangat..Diorang unn selalu spend time together jugak.. Tapi ada ramailah jugak keliling depa yang meneman..Yang comelnya, Ainu tinggi dada Paku jaa..Comel sangat..teringat aku dengan dia..Aku pun tinggi dada dia jugak..Bila aku tengok depa ja,mesti aku akan teringat kat Bai..Aku akan termenung, dihayut rindu yang bergelora..aiceh ayat ! Tapi serious..Dahlah sekarang nak mesej pun susah, apatah lagi jumpa nak spend tiime! serious tiap2 hari aku terseksa gila rindu dia..Hurmm







Next ! Hahaha :P Ni yang paling sweet..Zariff dengan Lina..diorang ni selamba, tak over macam pasangan yang lain :PP depa dah 3 tahun couple..Sejak nak habis2 sekolah ni pun, aku selalu nampak depa sembang-II, gelak-II, dok saling mengusik, saling menganjing ahahaha, tak lupa jgk tangkap gambar ^^ Aku pulak tuu yang jadi tukang tangkap gambar! lagilah jeles! Hurmm..Seriously semua perkara ni buat aku teringat kat Bai..Nak jugak tangkap gambar dengan dia,sembang-II,gelak2, semua2 dengan dia..aku selalu berangan aku di tempat diorang..Hurmm..Ya Allah rindu sangat :')

Ya Allah,kirimkan salam rindu dekat Baihaqy, biar dia tahu yang aku amat merinduinya.. :'D Sebab tu aku ajak dia keluar, aku nak jugak merasa spend time dengan dia macam kawan-II aku yang aku ceritakan tadi tuu ..Harap-II dia bersungguh sungguh dengan ajakkan aku tu..Sebab aku betul-II mengharap ni :') 
Konklusinya, aku tetap jelezzzzzzzzzzz


Tiada ulasan:

Catat Ulasan