Sabtu, 16 November 2013

Sanubari

Cinta


Assalamualaikum ! Hai korang ! Hari ni aku tak boleh tidor..Tengah tunggu mama dan ayah balik..Alhamdulillah, tadi aku memang tiada kudrat nak bangun menjejak kaki sekalipun tetapi sekarang aku dah boleh menaip!Tadi aku sakit, alhamdulillah sekarang dah okay..Rezeki Allah swt ^^

Aku hanya kawan? Bukan ! Aku bukan kawan ! Akulah bakal isterimu yang kau cinta =) ..Mungkin dia dah lupa..Tapi aku berjanji dengan diri aku sendiri, nak ingatkan dia kembali.. xD

Akulah dulu yang dia kata dia cinta seperti dia cinta akan kedua ibu bapa dia,seluruh sanubarinya dan sanggup mati demiku..

Yang dia rindu bagai bumi rindukan bulan.

Yang pernah berkata yang dia yakin akulah jodohnya yang diberi oleh Allah swt dunia akhirat, 

Yang pernah melafaz bahawa akulah wanita yang dia yakin,bakal menjadi isterinya dan ibu kepada anak-IInya..

Yang dia kata dia telah membuang kunci hatiku yang terkunci untuk dia jauh dari hidup manusia..

Yang dia kata dia telah curi hatiku dan berjanji tidak mahu pulangkannya semula..

Yang dia katakan dia sayang sepenuh hati dan jiwanya

Yang dia janji, dia akan sentiasa cuba membahagiakan aku dan sentiasa berada di samping aku walau dia sibuk atau tak..

Yang dia ucap akulah ratu dia, bakal ratu anak-II dia..

Yang dia sebut, dia kan menjadi yang terbaik untuk diriku, insan yang dia cinta

Yang dia lafaz bahawa dialah bakal imam hidupku dan berjanji akan berusaha memimpinku ke jalan orang-II beriman yang berjaya di dunia dan akhirat dan menyambung jalan cinta kami di syurga

Dia juga pernah berkata bahawa dia mahu anak-II kami bersekolah di sekolah tahfiz :')

Indahkan? Semua tu pernah dia lafaz kat aku..Sebab lafaz-II tulah aku benar-II jatuh cinta akan dia kerana aku yakin dialah pemilik tulang rusukku..Tiada pernah lelaki lain mengatakan sebegini kepadaku..Aku tahu semua lafaz itu ada dalam hati dia, cuma dia terlupa..Tapi aku yakin, semua tu masih ada di hati dia..Semua tu akan hidup kembali ^^ 

Demi namaMu Ya Allah, aku mencintai hambaMu Muhamad Al Baihaqy Bin Khalilullah...Kau jagalah hati dia untukku =')




Tiada ulasan:

Catat Ulasan