Khamis, 14 November 2013

HEHEHE

WEE~


Assalamualaikum Mualim wa Mualimah ! Hehe hari ni aku nak berceloteh lagi..Tapi kali ni pendek je..Aku nak cerita yang aku seronok sangat Muhamad Al Baihaqy Bin Khalilullah pakai jam pemberian aku xD ! Seriously tak pernah lagi seumur hidup aku, orang yang aku sayang yang melibatkan hati dan perasaan pakai pemberian aku ! dia orang pertama xD




Cuba tengok gambar yang atas sekali belah kanan! cuba tengok tangan dia ! Dia pakai jam pemberian aku ! Huaaaaa XD Gembiranya ! Haha alololo comeinya aksi2 dia..tak padan dengan tinggi macam bapak orang, tapi perangai, tak matang and comel ! hahaha xP hensemkan?Comelkan? Hei!pakwe a.k.a Future husband aku tuu! Jangan cuba curi dari aku ! hahaha XD




Haaa! Tengok-2 ! Dia pakai jam aku tu lagi ! Hahaha Cuba TRY tengok tangan dia tuuu! Weeeee xD amboi ! Dah maju "suami" aku ni rupanya..hehehe suami?eleh biarlah..Orang kata kalau kerap kata macamtu, insyAllah dia betul2 aku jadi suami..hahaha xP perkataan itu satu doa ;) tengok tu! dia dah maju gilaa..Dia main pool..terkezuttt gak tengok gambar ni..Haha dulu aku selalu dengar orang kata dia macam budak baik, bendui..haha :P Tapi sekarang tengok! Dah maju kowt XDD

Anyway aku nak cakap aku sayang sangat budak ni ! dia baik, caring, tinggi dan taf..hohohoho.. Kikiki Ok, bye2 .. love you :**




Tiada ulasan:

Catat Ulasan